כדאיות התקנת מאוורר תקרה בחדר ילדים

 
 

כדאיות התקנת מאוורר תקרה בחדר ילדים

 

מאוורר תקרה לחדר ילדים – האם זה מתאים? או שמא עדיף להציב אצלם מזגן? הקפדה על כללי הזהירות בהתקנת המוצר הופכת מאוורר תקרה לחדר ילדים ללא פחות מאטרקטיבי. המזגן, בסופו של דבר, הוא מוצר שמשתמש בגז על מנת לקרר את החדר ועלות החלפת הגז במנוע גבוהה לאין שעור בישראל. מאוורר תקרה הוא השקעה חד פעמית בה רוכשים מאוורר והתקנה ונהנים מפתרון אוורור שמסוגל לתת תחרות הוגנת למוצר הקירור המפורסם ולעמיתו, מצנן הקרח.

מתכננים את החדר בקפידה ויש לילדים מאוורר בטיחותי לשימוש

התכנון המוקפד כולל הצבה נכונה של המיטות, ארונות ומדפים. ההמלצה שלנו היא למקם את המיטה, ואותה בלבד, במרכז החדר רחוק מהמדפים. אם החלטתם להתקין את המיטה בצד, התקינו מעליה את המאוורר. מומחי ההתקנה שלנו יחשבו את אופן סבוב הכנפיים כך שיתקבל משב רוח מבלי שהן תפגענה בקירות המאונכים לתקרה. לא חשוב היכן החלטתם להציב את המאוורר, הוא יהיה לעולם רחוק מארונות ומדפים. אותם חשוב למקם במרחק של מטר וחצי לפחות מנקודת ההתקנה של מאוורר תקרה לחדר ילדים בכדי למנוע טיפוס וניסיונות להיתלות על הכנפיים. אופן התקנה זה מונע ניסיונות השחתה של המאוורר ובכך מונע תקריות בטיחות מהילדים המשתמשים בחדר.

מנורה ומאוורר במוצר אחד

בל נשכח כי לא מדובר רק על מאוורר תקרה לחדר ילדים אלא גם על מנורה. היא נמצאת בחלק התחתון המרכזי של המאוורר ומבוססת על הפעלת LED חשמלית שלא מצריכה החלפת נורה. את המנורה מעצבים ממש כמו את גוף המאוורר, בתכנון מוקפד על פי התאמה למראה חדר הילדים. ניתן לבחור בנורה המפיצה אור צהוב או לבן, ומבוססת על דגם שטוח או עגול, רחב או צר, לבחירתכם.

בחירה מעשית של המאוורר בחברה מקצועית

חשוב לזכור כי זהו מוצר בעל רמת בטיחות גבוהה שצריכה להישמר בכדי לעבוד טוב ולהיות כדאי. לכן, אל תהמרו. קנו אותו רק בחנות המספקת מאווררי תקרה חדשים מיבוא. באופן זה מאוורר תקרה לחדר ילדים יהיה מוצר 100% בטיחותי, כי אתם גם מקבלים עצות מטובי המומחים כיצד להסדיר בטיחות זו. בנוסף, אתם תזכו לפגוש רק מוצרים חדשים בעלי יכולות אוורור ברמה גבוהה.
 
 
 
כדאיות התקנת מאוורר תקרה בחדר ילדים