חדרי ילדים

 
 

 
 
כדאיות התקנת מאוורר תקרה בחדר ילדים
 
 
מיטות בעיצוב קלאסי לחדר שינה

 יש מיטות שינה רגילות ויש מיטות שינה שלא תרצו להסיר מהן את המבט כל בוקר ולפני שתלכו לישון. 


פורסם: 5/30/2016

מאמר זה שייך לקטגוריית מיטות מעבר
יש מיטות שינה רגילות ויש מיטות שינה שלא תרצו להסיר מהן את המבט כל בוקר ולפני שתלכו לישון. המיטות פשוט מעוצבות בסגנון רטרו על טהרת הוינטאג' ולמי שזה לא אומר כלום – אתם עשויים למצוא את עצמכם על מיטה כמו שהייתה לאישים כמו מוצרט, מארי קירי, בטהובן, לואי ה- 16, הנרי השמיני ועוד: מיטה כפרית בסגנון אירופי עתיק, עם ניחוחות של ימי הביניים: עץ אמתי ומשובח עם צורות עגולות שממש יזכירו לכם את כפר הנופש האחרון בו שהיתם באיטליה.
 
כל מיטה מאובזרת במיטב העצים
 
קומרו, איפאה, טיק דרום אמריקאי, סקויה ומה לא – עצי בוטיק ממחסני עצים מהם יצרו אדריכלים בעלי שם את המיטות המובילות בענף. שימו לב, אנו לא שולחים אתכם לקנות מלמין או תחליף עץ, אלא מספקים לכם מיטות מעץ אמתי, משומן, עם אימפרגנציה ופולימר לחיזוקו: עץ שפשוט יוצר יופי ומספק עוצמה לחדר בו המיטה ממוקמת.
 
מזרונים נוחים בהתאמה אישית
 
אצלנו תוכלו למצוא מזרונים של ענקיות המזרונים מכל הסוגים והמינים: לטקס וויסקו כאחד, על בסיס פולימרים, קפיצים, או מזרונים משולבים. אם אינכם יודעים במה מדובר, פשוט מדדו כמה שיותר מזרונים והתייעצו עמנו. מומלץ להתייעץ עם רופא אורטופדי לגבי קניית המזרון אך קבלו מאתנו מספר עצות שעשויות להקל על בחירתכם:
 
א.       מזרון שמכיל אפקט ערסל ושוקע עקב שכיבתכם – יש לפסול על הסף!
 
ב.       מזרון ויסקו שבמפרט שלו לא מופיע המשקל שלכם – יש לפסול על הסף!
 
ג.        למי שסובל מרגישות לקרדית האבק מומלץ לרכוש מזרון מ "טאטאלאי לטקס", מזרון לטקס מיוחד המכיל נוגדנים שדוחים את קרדית האבק.
 
התאמה אישית לכל חדר בבית
 
מחלקת העיצוב שלנו תקבל מכם תמיד פניות בסיוע לעיצוב המיטה והתאמתה לחדר ולכן אם אין לכם רעיון, הצטיידו במידות הנכונות ואנו נתאים עבורכם מיטות בעיצוב קלאסי לחדר שינה אשר יתאימו לחדרכם כמו כפפה ליד. מחלקת העיצוב שלנו כבר סייעה בדרך זו להמון צרכנים ביתיים להגשים חלום ולהגיע למיטה מעוצבת בסגנון כפרי המתאימה בדיוק לחדר שלהם.
 
צרו קשר עם חנות מיטות עץ קלאסיות על מנת לספק לכם מיטות בעיצוב קלאסי לחדר שינה!